Начало

НЗОК пуска мобилно приложение за обратна връзка с гражданите


Дата: 2020-06-11 15:17


 Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) е подготвила мобилно приложение, което предоставя възможност за бърз и лесен достъп до институционална информация, чрез специални нотификационни съобщения на телефоните на всеки, който го е инсталирал, съобщават от НЗОК.

Чрез рубрика „Обратна връзка“ на мобилното приложение гражданите могат да изразяват мнението си за получените от тях здравни услуги в извънболничната, болничната и денталната помощ, както и в аптеките.

Приложението не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и т.н.

Анкетата може да се попълни дори и в метрото, в автобуса – след като пациентът излезе от контакт с лечебното заведение.

Мобилното приложение може да бъде инсталирано през Google play или App store за различните операционни системи.

То е в тестови режим и предстои да заработи в началото на следващата седмица.

„Обратната връзка с гражданите е от особена важност за НЗОК в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности. Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране“, посочват от касата.

Автор: "БАЗП"  Източник: investor.bg

Коментари



Видео: БАЗП права на пациента

Анкета

Прави ли ви лекуващия лекар антибиограма преди да ви изпише антибиотик?

Да
Не


Общо гласове: 3507

Партньори